ITI0011-2016:HW03 Tetris

Allikas: Kursused
Redaktsioon seisuga 4. aprill 2016, kell 07:38 kasutajalt Ago (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: 'Tagasi ITI0011 lehele. == Üldine == See on alternatiivne ülesanne Ussimängu asemele. == Põhiosa (4p) == * kõik kujundid * ridade eema...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

Tagasi ITI0011 lehele.

Üldine

See on alternatiivne ülesanne Ussimängu asemele.

Põhiosa (4p)

  • kõik kujundid
  • ridade eemaldamine
  • skoor
  • kujundi keeramine ja liigutamine kukkumise ajal
  • seaded
    • eraldi vaade, kus saab näiteks määrata kiirust, levelit jms. Andmed tuleb salvestada faili või andmebaasi.

Lisaosa: edetabel (1p)

Edetabel salvestatakse faili.

Lisaosa: Kombinatsioonid ja boost (1p)

  • level suureneb mängu jooksul
  • erinevate kombinatsioonide korral (näiteks 2 korda järjest 4 rea eemaldamine annab täiendavaid punkte.

Lisaosa: klots hoiule (1p)

Saad näiteks järgmise klotsi panna hoiule. Näiteks saad I-klotsi panna ootele ja kasutada siis, kui seda on rohkem vaja.

Lisaosa: kahe mängijaga

Mingil kujul kahe mängija mäng (kas samas arvutis või üle võrgu vms).

Lisaosa: droptrisega kõrvuti (1p)

Panna HW02-s realiseeritud AI-ga kõrvuti mängima. Klotsid peaksid samad olema. Kui AI mängib kiiremini, siis saad klotsid meelde jätta ja samu klotse saata mängijale.