ITI0011-2016:harjutus 14

Allikas: Kursused
Redaktsioon seisuga 6. aprill 2016, kell 10:29 kasutajalt Ago (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '== Üldine == Kaitsmised: 11. - 15. aprill 2016<br /> Kaust gitis: EX14 == Ülesanne == Ekraanil on ring ja taimer. Ring liigub ekraani piirides ringi. Kui ringi peal hiirega ...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

Üldine

Kaitsmised: 11. - 15. aprill 2016
Kaust gitis: EX14

Ülesanne

Ekraanil on ring ja taimer. Ring liigub ekraani piirides ringi. Kui ringi peal hiirega vajutada, saab punkte. Kui palju punkte saad enne taimeri lõppemist.

Ring liigub suvaliselt ja sujuvalt (ei hüppa, ei tee äkilisi suunamuudatusi). Ring ei tohi minna ekraanist välja.

Lisaks on ekraanil "start" nupp. Kui sellel vajutada, läheb mäng käima.

Ringi suuruse ja liikumise võid ise valida.

Lisaosa

Ekraanil liigub mitu erinevat kujundit (ring, ruut, kolmnurk jms). Klikkides saab erinevaid punkte (väiksema eest rohkem jne).

Täiendavalt on kaks "erilist" kujunditüüpi:

  • taimeriga kujund. Kujund on nähtav vaid teatud aja jooksul, siis kaob ära.
  • negatiivse skooriga kujund. Kui klikid, saad miinuspunkte.