Erinevus lehekülje "ITI0011:HW02 Droptris" redaktsioonide vahel

Allikas: Kursused
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti
33. rida: 33. rida:
 
=== Kujundid ===
 
=== Kujundid ===
  
Kujundid tähistatakse ühe tähega. Igat kujundit saab keerata 90 kraadi. Rotatsioon märgitakse numbriga, mitu korda tehakse 90-kraadist pööret paremale. Allpool on toodud ära kõikide kujundite kõikvõimalikud rotatsioonid (rot).
+
Kujundid tähistatakse ühe tähega. Igat kujundit saab keerata 90 kraadi. Rotatsioon märgitakse numbriga, mitu korda tehakse 90-kraadist pööret paremale. Allpool on toodud ära kõikide kujundite kõikvõimalikud rotatsioonid (rot) ja igaks juhuks kogu kujundi mõõtmed kõrgus x laius(millest osa ruute on tühjad).
  
 
==== O ====
 
==== O ====
 
<pre>
 
<pre>
 
rot:0
 
rot:0
 +
(2x2)
 
**
 
**
 
**
 
**
 
</pre>
 
</pre>
Mõõtmed (kõrgus x laius): 2 x 2<br/>
 
 
Kujund on igasuguse pööramise korral täpselt samasugune.
 
Kujund on igasuguse pööramise korral täpselt samasugune.
  
47. rida: 47. rida:
 
<pre>
 
<pre>
 
rot: 0  rot: 1
 
rot: 0  rot: 1
 +
(4x1)  (1x4)
 
*      ****
 
*      ****
 
*
 
*
54. rida: 55. rida:
 
Mõõtmed (kõrgus x laius): 4 x 1
 
Mõõtmed (kõrgus x laius): 4 x 1
  
==== J====
+
==== J ====
 
<pre>
 
<pre>
 
rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
 
rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
 +
(3x2)  (2x3)  (3x2)  (2x3)
 
  *      *      **      ***
 
  *      *      **      ***
 
  *      ***    *        *
 
  *      ***    *        *
 
**              *
 
**              *
 
</pre>
 
</pre>
Mõõtmed (kõrgus x laius): 3 x 2 (aga täidetud on 4 ruutu kuuest)
 
  
 
==== L ====
 
==== L ====
 
<pre>
 
<pre>
 
rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
 
rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
 +
(3x2)  (2x3)  (3x2)  (2x3)
 
*      ***    **        *
 
*      ***    **        *
 
*      *        *      ***
 
*      *        *      ***
 
**              *
 
**              *
 
</pre>
 
</pre>
Mõõtmed (kõrgus x laius): 3 x 2 (aga täidetud on 4 ruutu kuuest)
 
  
 
==== T ====
 
==== T ====
 
<pre>
 
<pre>
 
rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
 
rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
 +
(2x3)  (3x2)  (2x3)  (3x2)
 
  *      *      ***      *
 
  *      *      ***      *
 
***    **      *      **
 
***    **      *      **
 
         *                *
 
         *                *
 
</pre>
 
</pre>
Mõõtmed (kõrgus x laius): 2 x 3 (aga täidetud on 4 ruutu kuuest)
 
  
 
==== Z ====
 
==== Z ====
 
<pre>
 
<pre>
 
rot: 0  rot: 1
 
rot: 0  rot: 1
 +
(2x3)  (3x2)
 
**      *
 
**      *
 
  **    **
 
  **    **
 
         *
 
         *
 
</pre>
 
</pre>
Mõõtmed (kõrgus x laius): 2 x 3
 
  
 
==== S ====
 
==== S ====
 
<pre>
 
<pre>
 
rot: 0  rot: 1
 
rot: 0  rot: 1
 +
(2x3)  (3x2)
 
  **    *
 
  **    *
 
**      **
 
**      **
 
         *
 
         *
 
</pre>
 
</pre>
Mõõtmed (kõrgus x laius): 2 x 3
 

Redaktsioon: 2. märts 2016, kell 20:45

Tagas ITI0011 lehele.

Info

Ülesande kaitsmised: 21. - 25. märts 2016
Kaust gitis: HW01

Ülesanne

Iga-aastane galaktikatevaheline festival "KnownFlyingObject 2016" leiab peagi aset. Osalejaid tuleb palju, erinevatest, khm, galaktikatest. Sulle on antud ülesanne korraldada külaliste sõiduvahendite parkimine. Toimumiskohas on väga piiratud ala: ühel teljel on parkimisala mõõt 10 universumimõõtühikut, teisel teljel 20 sedasamaühikut, kolmanda telje osas täpne info puudub. Sa teed natuke taustauuringut ja selgub, et külaliste liikumisvahendid on õnneks kõik ühel teljel piisavalt väikese mõõduga, mis sobituvad kindlasti parkimisala kolmanda mõõdu sisse ära. Kuna sõidukeid lähtuvalt galaktikatevahelistest nõuetest igal teljel teineteise vastu/otsa/külge ei tohi panna, teed sa järgmised eeldused oma probleemile:

  • parkimisala olulised mõõdud on kaks mõõtu: pikkus ja laius
  • sõidukite olulised mõõdud on samamoodi kaks mõõtu: pikkus ja laius
  • nii parkimisala kui ka sõidukite kolmas telg ei ole oluline, seega võib sõidukite paigutust teostada tasapinnal

Sõltuvalt oma ametiastmest, antakse sulle ka erinev vastutusala. Loe nendest täpsemalt edasi.

Põhiosa: Külalised Oomegalt (2p)

Sa alles alustad oma karjääri. Sinu hoolitseda jääb parkimis"plats" Oomega galaktika külalistele. Nende tehnoloogiaarengud on jõudnud niikaugele, et kõik nende liikumisvahendid on kandilised. Ehk siis sõiduki laius ja pikkus mõlemad on 2 universumis kasutatavat mõõteühikut.

Lisaosa: Külalised Ipad galaktikast (2p)

Sa ei saanudki täpselt aru, mis nende galaktika omadustest põhjustas selle, et neil kõik asjad on piklikud (aga see-eest hea disainiga). Igal juhul külaliste nimekirja lisanduvad sõidukid, mille üks mõõde on 4 ühikut, teine mõõde on 1 ühik.

Parkimine

Parkimisplats asub tähel, kus kehtivad (mõne jaoks) imelikud "füüsika"seadused. Nimelt toimub suurel osal tähe pinnal liikumine vaid sirgjooneliselt - keerata ei ole võimalik. Festivali raames loodi parkimisplatsi sisendalasse eraldi tsoon, milles on võimalik sõidukit keerata ja ümber paigutada. Selles alas tuleb sõiduk õigesti positsioneerida ning vajadusel ka keerata. Peale seda liigub sõiduk sirgjoones platsi teise serva, kuni kas platsi serv või mõni muu sõiduk selle peatab.

Tehniline info

Teil on kasutada Droptrise API, mis annab teile infot olukorra kohta. Teie eesmärk on kirjutada loogika, mis paigutaks API poolt etteantud kujundid võimalikult hästi platsile.

Kujundid

Kujundid tähistatakse ühe tähega. Igat kujundit saab keerata 90 kraadi. Rotatsioon märgitakse numbriga, mitu korda tehakse 90-kraadist pööret paremale. Allpool on toodud ära kõikide kujundite kõikvõimalikud rotatsioonid (rot) ja igaks juhuks kogu kujundi mõõtmed kõrgus x laius(millest osa ruute on tühjad).

O

rot:0
(2x2)
**
**

Kujund on igasuguse pööramise korral täpselt samasugune.

I

rot: 0  rot: 1
(4x1)   (1x4)
*       ****
*
*
*

Mõõtmed (kõrgus x laius): 4 x 1

J

rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
(3x2)   (2x3)   (3x2)   (2x3)
 *      *       **      ***
 *      ***     *         *
**              *

L

rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
(3x2)   (2x3)   (3x2)   (2x3)
*       ***     **        *
*       *        *      ***
**               *

T

rot: 0  rot: 1  rot: 2  rot: 3
(2x3)   (3x2)   (2x3)   (3x2)
 *      *       ***      *
***     **       *      **
        *                *

Z

rot: 0  rot: 1
(2x3)   (3x2)
**       *
 **     **
        *

S

rot: 0  rot: 1
(2x3)   (3x2)
 **     *
**      **
         *